Nu är det dax att vara ledig!

Nu börjar de kännas lite smått att man avverkat 10 dagar heltid plus en helg på 30 timmar minus för lite sömn en häst som ska skötas och träning som ska genomföras. Jag är sååå trött men nu återstår de bara en dag sen är jag ledig i tre hela jävla underbara dagar!

Helgen som kommer ska jag verkligen inte göra mer än vad jag behöver. Senaste tre helgerna har de vart Lofsdalen, Örebro och Västerås, dvs inga sovmornar då heller.
Okej, ja ska sluta klaga. Men jag är trött ;)
Tränat tre dagar denna vecka. Step/styrka i måndags, body combat igår och kettelbells idag. Känns jäkligt skönt när det är gjort. Kan bli något mer innan veckan är slut också.:)
Ni glömmer väl inte bort
jernpiller.wordpress.com.
Lägger ut bilder titt som tätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0