Allt eller inget!

För tillfället huserar jag in mig hemma hos mamma och pappa för att få ett tak över huvudet då ja hyrt ut lägenheten till massa Vasaloppsåkare. Har fått sova två nätter hemma nu, men jag längtar till måndag för då är allt klart. Jag bor i bilen just nu känns de som med ett ton grejer.

Har äntligen fått tillbaka min dator som snälla Jocke vart snäll och lagat och tro de eller ej men också införskaffat mig en ny telefon, inte en dag för sent. Har vart så förbannad över min andra och förbannad över företaget som jag köpt den utav då de haft sämsta möjliga service man kan ge. Telefonen har vart borta i tre månader med en snabbvisit hem på en vecka och sedan tillbaka igen för att den inte funkat. Tyckte att någon slags kompensation vore väl på sin plats? Typ, släpp mig tidigare med betalningen på telefon då de är 900:- och betala och vad fick jag, jo en Onepeace värde 1000:-. Ibland blir man bara så matt!

Nu mera finns en Samsung Galaxy S2 i min ägo och ja är mycket nöjd över val av telefon. :)

Antingen har ja varken haft dator eller telefon och nu har ja både och. Så ska bara försöka få till så ja kan blogga från mobilen så kommer de förhoppningsvis bli lite mer uppdates framöver.

Nu ska ja krypa ner i gamla flickesängen och sova skönhetssömn. I morrn är de fredag och sista dagen för att behöva gå upp extra tidigt för ett tag. Chefen är bort så nu är de ja som är boss! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0