Vilken besvikelse..

Drömde inatt att jag va utanför min gamla lägenhet i Vinäs och satt och snackade med någon människa, vet inte vem. Så helt plötsligt kom de fram en kille på cykel och gav mig en plastficka med massa pengar i som ja skulle få för något jobb ja gjort (som ja egentligen inte hade gjort). Vilken lycka tänkte ja, kan ja lägga dom på bilen. Sen vakna ja utav att klockan ringde...

Idag är de torsdag och känner att min motivation är inte på topp. Va upp och mockade till hästen så hon får en vilodag idag. Hade tänkt att den skulle infinna sig i morgon, men då är de bara å ta sig upp tidigt istället.

Två dagars jobb sen blir det en ledig helg och inplanerad middag med tjejerna på lördag. Trevligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0