Underbart väder!

Vart ute på en timmes ridtur i det super härliga vädret nu på morgonen och ingen är gladare än Jolly att få komma ut igen. Sötnöten.

Har absolut ingen lust att åka till jobbet och ställa mig inomhus nu en dag som denna. Jag lovar bara för att jag gar tre dagars ledighet att se fram emot så försvinner solen, de brukar vara lite utav min tur.

Känns som denna vecka har försvunnit totalt, redan torsdag idag men min skalle har typ tisdag i sig.

Kollade på termometer av en slump när ja kom hem och tror den fått fnatt..haha.




Promenaden va de ja också, haha. Hm nja de va för skönt i sängen. Men ikväll blir det gymmet med Sofia iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0