Idag satt spenderar byxorna på!

Va in en vända på Stil idag och Jenny jobbade, dvs man kommer aldrig ut därifrån tomhänt.


De blev ett par sådana här byxor, kanoon sköna. Stoppar in och gömmer fläsket lagomt bra.

Plus att jag hittade en kanon skönt stickad g r ö n tröja. Jag är ju en svart människa, men denna föll mig verkligen i smaken.



Va iväg sedan och klippte mig och en hel del av mitt lång hår rök idag. Känns skönt och fått lätta några kilo och fått bort en del slitet.

Stötte på Linda sen bara sådär så de blev en till vända på stan. Gick in till Jenny igen och kom på att vi ska ut och käka middag med jobbet den 17:e och som vanligt har man inget att ha på sig. Så denna fick följa med hem. Blir perfekt till dom nya svart byxorna. Måste bara hitta ett par passande skor nu också.





Något sånt här är jag ute efter.

           
Blev en vända till Vansbro på em/kvällen för tävlingsdebut med Tin och Robin. Två felfria rundor och han skötte sig jätte bra.



Har vart ledig idag och ska likaså va i morgon också. Kiropraktorn ska komma och kolla på Jolly på fredag då ja har någon känsla om att hon inte är som hon ska i ryggen. Hon ska få vila fram tills dess nu så får vi se vad hon kommer fram till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0