En Fredagskväll...

Efter dagens arbete placerade jag mig hemma hos Linda med lagad middag och film i soffan. Inte allt för ofta det händer nu för tiden..

Kollade på Bridesmaids och skrattade. En bra film.



I morgon är det jobb igen så ja borde sova i sängen för längesen, en säng som är nybäddad tom.

I morgon kväll är de tänkte det ska bli Rättviks Bowling och White Night.

Dvs. Klä dig i VITT.

Vem Fan har vita kläder hemma. haha.

Ja va in till Jenny idag i all hast och hittade något, men om det var jag. Hm njaaa.

Har raffsat ihop ngt annat vitt ja hittade i garderoben och så återstår det att se hur kvällen slutar.

Kanske surar ihop och stannar hemma.

Något annat tema än VITT kunde väl ändå stå på tapeten. haha.

Jag som köpt en jättefin blå sak.

Blått tema vore ngt. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0