Inte ens nytt håller måttet...

Nog trodde jag att när man köper en SPRILLANS NY BIL ska man få grejer som fungerar som de ska, men tydligen inte. Min radio har inte fungerat som den ska en längre tid och nu verkar de inte ens vilja starta. Morr. Har vart in och pratat med dom så ska lämna in bilen den åttonde. Tur de går på garantin.

Haft en ledig dag idag och ja förstår inte men jämt när jag är ledig så är jag endå stressad över allt. De är ju när man är ledig som man ska hinna med allting som man annars inte gör, men de brukar resultera i att de inte blir något gjort istället.

Blev en vända med Jolly i skogen idag och trots att hon vilat i tre dagar så va hon relativt lugn och skötte sig bra. Sen blev de storhandling på Maxi, och de är då fasen va diirt de ska va och äta mat.

Beställde hem en klänning på Nelly i hopp om att den skulle passa, men icke. Så på lördag blir de väl å dra en sopsäck över sig för hitta nå kläder i denna by verkar omöjligt...



Snygg va den ju iaf, men sådär fint satt den inte på mig. Inte ens hälften utav mina behag fick plats där i. Ibland är de då bara ivägen. :P

Ringen får stanna kvar iaf.



Samt nya plånkan, men beställde min i svart.




Kört ett spinningspass på 75 min nu ikväll samt kört lite i gymmet. Känns skitskoj å träna nu för äntligen har gymmet flyttat.

Kanske blir fit nog tills på lördag så ja passar i en sopsäck iaf!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0