Hösten i sitt rätta jag!

Vaknade i morse av att solen sken för fullt utanför mitt fönster och termometern stod på nollgradigt. Pälsade på mig massa kläder och begav mig upp på 1 timmes powerwalk. Underbart härligt. Men musik i öronen så går det alltid mycket lättare. Trodde ja skulle ha mer träningsvärk idag än vad jag har från gårdagen. Man är alltid starkare än vad man själv tror, ja märkte de igår. :P

Har diskat, lagat matlåda och plockat här hemma och nu återstår det en dusch innan jobbet kallar igen. Skönt och ha en stallfri dag för en gångsskull då Frida är snäll och tar henne idag, men endå veta att hon får röra på sig, de uppskattas. Hinner man med saker man aldrig annars gör.

Till helgen kommer Malin hem och vi har bestämt att ja ska komma ut till Ryssa med Jolly och rida med henne och Linda. Ska bli roligt, blir lite som förr eller va säger ni brudar. haha.

Har så jäääävla mkt kläder här hemma som ja aldrig använder, ändå va ja in till Jenny och la undan lite till.. haha.


Kommentarer
Postat av: Malin

Japp som på den gamla goda tiden :)

2011-10-11 @ 16:29:21
URL: http://thelifeinpennybridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0