Ljusets få timmar...

Otroligt skönt de var med en sovmorgon i morse, vaknade till vid nio av ett sms men sen somna ja om och vakna vid elva igen. Va så otroligt sugen på en macka till frukost idag, brukar i vanliga fall inte äta smörgåsar men idag smällde jag till med rostade mackor och marmelad. Mums.

Vart ute och ridit i 1,5 timme idag nästan och de va så härligt. Så frukstansvärt tråkigt och jämt rida själv men vad gör man. Blev en lång galopptur. Drog upp lädren ett hål mot vad ja jämfört har sen rullade vi på några kilometer. Den som inte tror ridning är träning har aldrig fått sig ett rejält pass. Mina vader skrek rätt fint när vi väl sakta av igen.


Fast man vissa dagar bara har noll lust med detta hästeri är jag så glad jag har denna varelse i mitt liv. Nu när man inte har någon hund längre så had eja aldrig kommit ut i friska luften så mycket ja gör tack vare att jag måste rida varje dag. ♥

Det är lördag idag och jag trodde att denna dag skulle se lite annorlunda ut än vad den gjort, men tydligen inte. Känns som jag egentligen inte ens orkar bry mig för vad vinner jag på det, inget!

Jag är van och vara ensam så mig kvittar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0