Borta bra men hemma bäst...

Klockan ringde sex i lördags morse bara för att hinna ta mig hem i god tid då de mer eller mindre va isbana ute på vägarna. Kom hem så ja hann käka frukost och sen åka och hämta upp Jessica. Bussen hämtade upp oss 8:30 och färden mot Vemdalen började. Lyckades sova, eller iaf halvslumra större delen av biten upp.

Väl framme var det lunch på schemat och den serverades ute vilket va kaallt och obekvämt då de inte fanns några bord.

Hela gänget vela ut och gå förutom jag som satt mig i bubbelpoolen och plaskade i bassängen, vilket blev några timmar. När de väl kom tillbaka spelade vi Med andra ord och korkade upp. Sen hoppade vi i poolen igen.

Kvällen bestod sedan utav middag, vilket smakade väldigt bra då magen kurrade rejält. Nu fick man också äntligen se ägaren till Dollarstore, Peter. Han gav ut lite stipendier och sen var de inge mer med det. Man hade önskat att han kanske kunna presenterat sig lite, berätta planerna för Dollarstore osv, men icke..

Kvällen fortsatte med en massa dans till något band som spelade. Alla droppade av en efter en och tillslut var de bara jag och Cina kvar. Vi ramlade i säng halv tre efter ett telefonsamtal och med väldigt onda fötter.

Klockan ringde halv nio i morse, så de kändes som ja hann inte mer än slå ner skallen innan vi skulle upp igen. Stoppade i oss lite frukost sen gick ja å la mig en stund till då ja vaknade och hade så j ä v l a ont i ögat. De försvann tack gode gud när de var dax att sätta sig på bussen för hemfärd.

Väl hemma satt ja mig i bilen och åkte ut till Vinäs till mamma och pappa. Dom va på Ikea igår och hade köpt nyy möblemang till kontoret, blev riktigt fint.

Däckade sedan på soffan några timmar.

Klockan ringer offantligt tidigt i morrn så nu är de ja som ska i säng.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0