Blev inte som jag tänkt mig...

Klockan ringde vid Sju i morse, men de va alldeles för skönt i sängen så ja orkade bara inte gå upp förens tio.haha. Åkte då upp och fixade stallet men Jolly fick vila då hon ändå gått mkt senaste dagarna.

Timmarna på jobbet sprang iväg fort och efter jobbet blev det ett 45 minuters styrkepass. Bättre än ingenting för ja hade ett diskberg att ha mig igenom här hemma.

I morgon väntar det jobb 7-16 sen ska jag raka vägen ut till Bonäs och jobba på bröllop vilket ska bli kul för nu var de ett tag sen. Sen väntar de bara jobb resten av helgen och ev något av de roligare slaget på lördag kväll. Återstår och se. :P



Någon som har tips på vad man kan äta efter träningen och som är bra?

Jag är less på keso med äpple och ägg i mängder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0