Detta med att gå upp tidigt på morgonen är inte min grej!

Hade klockan ställd på halv sex i morse och sen ringder den var tionde minut. Men när hör jag den nästa gång.
Jo 6:40.

Jag blir så himla trött på mig själv. Men kom i tid de gjorde jag.

Haft FULLT upp hela dagen på jobbet. Skulle egentligen jobbat till två, men jag gick därifrån halv fem.

Ni glömmer väl inte bort familjedagen på Dollarstore i morgon!



Klockan 18:00 satt jag i sadeln för hoppträning för Mia på utebanan vid stallet. Jolly va så duktig och de kändes så kul. Är supernöjd över träningen och vi komplicerade inte till de allt för mycket för att hon ska känna sig duktig och lite kaxig. :)

Och en till Påminnelse!

Glöm inte våran Loppis vi ska ha på söndag i Folkets hus i Mora-Noret.

10-16.

Kom och Fynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0