Vänner gör en glad!

I fredags så kom lite kära vänner förbi här hemma och vi grillade och spleade kubb och spel.






Kvällen fortsatte med ett besök på Strand och när de stängde vidare på Sportbaren en vända.

Väl hemma var de fullt hus med besök från grannen och min bror och Kusin. Somnade gjorde jag inte förens vid sju på morgonen. Sov i två timmar sen kunde jag inte sova mer. Plockade ihop och satt mig ute i Solen och käkade frukost. Vid 11 kom Malin och vi åkte till stallet och red en lång och härlig galoppvända, men ack så varm.

Var förbi Jennies och Mikaels nya hus, stort och efter en renovering kommer de nog bli riktigt snyggt.

Hade tänkt mig hinna med en powernap men de va bara att hem och duscha och käka för jobb i Furudal väntade på ett bröllop. Kom därifrån vid halv ett tiden ungefär och väl hemma var man rätt död. Råkade visst vakna halv ett idag. haha. Hade några timmars sömn att ta igen.

Nu ska jag åka upp till stallet och mocka och pussa på min häst. Hon ska få en vilodag idag.




Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv kära du!!!



Hade mycket trevligt och ridturen behövdes verkligen!!!



Hoppas att vi ses snart i gen!

MASSA KRAMAR!

2011-06-05 @ 22:16:02
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0