Nu byter vi koncept!

Har vart full rulle ända sedan jag kom till jobbet i morse vid 10 tills jag gick hem vid 16. Har byggt om hela tavelrummet, så nu återstår det att se hur länge de får hålla sig så fint.  Skulle egentligen tränat vid halv åtta men Tin ringde så vi bytte då hon inte hann hem i tid. SÅ var bara hem och slänga på sig kläderna och åka upp till stallet för banbygge klockan 17:oo.  

Träningen gick jätte bra idag och de funkade kanon att hoppa henne på hackamoret. Så hädanefter ska jag fortsätta med det. 

Hon kändes väldigt lugn och fin, stressade inte alls upp sig som är hennes vardagsmat.

På slutet av träningen drog de ihop sig och börja mullra ordentligt och sista biten hem öppna himlen sig. Då var ja glad att ja red i första gruppen.

Andra gruppen red inne men sen va de uppehåll tills de sista skulle rida, så de blev utebanan igen. Är så sjukt mycket knott och mygg där borta så är bara att vira in sig i alla man kan tänkas för att försöka slippa dom, men de kryper in överallt. Är helt rödprickig i hela pannan.

I morgon är det onsdag och jag är ledig. Skulle egentligen vart ledig onsdag och torsdag men fick lov att bli lite byte för att få de att gå ihop. Så blev ledig på fredag istället.

Nu mullrar de uppe i himlen igen så jag ska stänga av alla dumbrukar och gå och lägga mig.

Btw, ja tänkte att när BB var slut kunde jag sova i tid igen. Händer ju aldrig ändå.. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0