Lever i en begränsad värld!

Vakande till i morse och tänkte att klockan va säkert jätte mycket, men så var den bara kvart i Åtta. Sköönt, kunde jag sova lite till. Vid tio gick jag upp istället.

Igår när jag va och handlade på Ica så skulle jag köpa min vardagliga yoghurt som jag alltid brukar äta, en laktosfri med naturell smak. Jag är måttligt less på det men utbudet är inte de största. Men se till min förvåning såg jag att de numera (har säkert funnits jätte länge) men som jag inte sett att de fanns med smak. Jordgubb/smultron och Passion/någon mer smak. Jag var inte sen att greppa jordgubbssmaken med mig hem. Tänkte att den lär väl smaka väldigt illa för det, men ack så fel jag hade. 



Idag känns de mest såhär när inte Solen vill visa sig. Men nu ska de ut och grävas i landen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0