Idag var det dagen D för en utav oss..

Hade tänkt att rida i morse innan jobbet, men så fick jag ett mess av Sara att hon hann inte med och rida så jag messade Veronica om hon skulle med ut på kvällen, vilket hon vela. Tyvärr vart det krock med ett möte Roger fick lov att åka på så hon kunde inte följa, men de kommer fler gånger. :)

Skrev igår att jag hade tänkt att ut och klättra men ändrade mig och red på utebanan istället. De gick inte, eller jo i början gick det bra i traven, hon va lugn och fin. Men då vi hade galoppat blev hon väldigt taggad och laddade på varenda hinder som stod på banan. haha. Va väldans svårt att få henne att kunna koncentrera sig. Red ut en vända i skogen på slutet och tog en längre galopp istället.

Hade tänkt att ta ut Dennis en vända också, men han hade fått kvällsmat när ja kom tillbaka så kändes inte så snällt och dra ut honom då.



Idag var det Rosannas sista dag på jobbet. Hon har länge pratat om att vela flytta tillbaka till Stockholm, och nu är de påväg hela familjen dit igen.



Hon hade köpt med sig M A S S A glass som vi proppade i oss. Ni kan väl gissa att min mage inte va så glad på mig efteråt. haha. Men de är smällar man får ta. :P

I morgon är det jobb 7:oo - 16:oo.

Hoppträningen börjar 17:oo

Tycker jag nyss gick upp, vart tar dagarna vägen?

Jag såg en tatuering som löd följade:

I don´t care if I die tomorrow as long as I live today.

Jag måste börja leva lite mer efter det mottot tror jag.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0