Hur kan man drömma så konstigt!

Nu börjar de väl bli nog om jobbet när jag drömmer att pallarna som ska till jobbet blir levererade hem till min dörr istället för lastkajen till jobbet.



När jag öppnade dörren stod de massor av sånt här utanför så jag kom inte ut. haha.

Tur de bara är 4 veckor kvar till semester.

Drömde också att min mamma hade fått barn i natt, fast hon hade glömt berätta det för mig. haha.

Vaknade kvart i sju i morse och låg och vred på mig ett bra tag. Sen hör jag hur en tjej börjar skrika.

SLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄPP IN MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG, DET ÄR MIIIIITT HEM.

Hon var helt rosenrasanade. Men de vart tyst efter ett tag så jag antar hon fick komma in.

Jobb 13-19:30 idag sen möta upp Veronica för ridning på kvällskvisten.

Nu ska jag ut och rensa lite i landet innan jag lär åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0