Jag tror jag ska göra ett försök...

Jag blir inte klok på min mage alltså. Är jag laktos tro eller inte? Har under en längre tid käkat laktosgrejer och tyckt magen känts helt okej men stundtals gjort ont, dvs som att någon stycker en kniv i magen på mig och rör om lite. Men de känns inte som att de är relaterat till laktosen. Äter jag något som ínnehåller laktos så kan jag men inte alltid bli väldigt gasig i magen och skulle kunna döda någon på fem meters håll. haha.

Funderar på att börja dricka vanlig mjölk igen bara för att se om de gör någon skillnad.


Inte konstigt man blir deprimerad här i livet. Är de inte så att man är halvt invalid så är det pengar som styr verkligen allt man ska göra. Inte fan blir man rik av att jobba 75 % heller. De är alldeles föööör mycket månad kvar och alldeles för lite pengar på kontot. Jag blir så jävla less.

De finns så mycket jag skulle vilja göra, men tyvärr är man ju inte född på ett silverfat så man får allt serverat som man vill.

Veronica var med ut och red en härlig kvällstur idag. Hon födde ju en dotter för 3 veckor sedan och hon får inte hem sin häst som är utlånad förens i slutet av Juli igen, men hästdoften gjorde sig påmind redan nu så vem passar inte bättre än att rida igång sig igen på snälla Dennis. :)






I morgon är jag ledig igen innan de blir en helg med jobb. 

Lördag blir det 30 års kalas för kusin Malin också.

Söndag ska jag träffa en släkting, hm typ min tre eller fyrmänning på mammas sida, har fasen ingen koll på min släkt på den sidan. Därav ska vi försöka styra upp en släktträff.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0