De blir bara bättre..


Sofia ringde och väckte mig halv sex i morse för att gå till gymmet för en morgon promenad, men vad tror ni. Sängen va mycket skönare såklart. haha.

Hästen är i alla fall riden och blev en mysvända i skogen och hon va pigg efter två dagars vila men hon va inte helt bananas som de kan bli emellanåt efter vila. Får se hur de blir efter en vecka. haha.

Va tänkt jag, Lena och barnen skulle inta stranden idag men fick mess av henne i morse. För kallt va. Vart fasen är Solen liksom. Semester är väl = SOOOL!

Har inhandlat det mesta till Torsdagens avfärd till Västerås och jag hoppas innerligt på finväder då, annars blir jag arg. haha.

Va in till Jenny på Stil och därifrån kan man väl aldrig komma ut utan en påse. Blev en rosa tunika som ja tror kan bli bra till helgens bravader. Inte för fiin men ändå fin, om ni förstår min tankegång. haha.

Ska traska bort till Sara och se över hennes blommor igen (och hoppas de lever) sen ska jag nog åka ut till älskade Vinäs en vända och hälsa på päronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0