AAARG

Jag blir så less på att jag ska vara så oteknisk när de gäller datorer. Jag har alltid kunnat skicka bilder från telefon till datorn via blåtand. Men nu funkar de inte!!

De är något jäkla fel på datorn och blåtanden den vägen, men VAAAD?

Annars då, livet rullar på i sin vanliga tackt. Igår sprang jag EN MIL på löparbandet. Först tänkte ja bara springa tio minuters uppvärmning men de kändes som de gick så himla lätt sen hade ja vips sprungit en halvtimme. De kändes fortfarande lätt så ja tänkte ja tar en timme och se hur långt jag kommer på de. När klockan slog 60:00 minuter hade jag 1 km kvar till att ja sprungit en mil så då kunde jag inte ge mig. 66 minuter senare var jag äntligen klaar. Konditionsmässigt kändes de helt okej, de va mest benen som skrek oont.

Har nog aldrig sprungit så långt och konstant sprungit i hela mitt liv förut, så nu känner jag mig peppad att kunna förbättra denna tid och till sommaren springa något lopp. Jag ska dessutom cykla siljan runt har jag gett mig f-n på. Ska se om ja vågar sätta mig på mammas racercykel bara utan att ramla å slå ihjäl mig. haha.

I morgon är de torsdag och de va meningen de skulle vara Tusse träning, men de ska ju vara så satans jävla kallt så de blev inställt. Tråkigt, jag som hade sätt fram emot de. Hoppade lite i måndags och hon kändes riktigt fin. Hade vart kul å hört vad Tusse tyckt.

Hinner vara med på PT passet i morrn i alla fall. Något bra med att ja lyckades byta tid på jobbet. :)

Snart tre dagars ledighet. Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0