Ny vecka och nya tag!

Skulle ha börjat 13:oo idag egentligen, de gör man jämt när man jobbat hela helgen dvs fredag stängning och både lördag och söndag. Men så ha de vart sjukdom i personalen så en vikarie fick lov att tas in så hon fick ta min tid och jag gick in till 7:oo i morse. Höll fasen på att smälla av när klockan ringde, men vad gör de, upp fick jag väl lov att pallra mig.

Har vart full rulle hela dagen på jobbet, har slaktat massor av pall och min önskan om de nu finns nån däruppe,
snälla skicka inte några fler pall just nu de närmsta dagarna. Tack! :)

I morgon är jag ledig och jag ska ha en sovmorgon.

Stallet fixade jag efter jobbet direkt. Släppte henne i ridhuset så hon fick värma upp den vägen själv och hon va galen. haha. Sparka och for runt, sen fick ja knappt fånga in henne igen. haha. Sen skötte sig iaf bra när ja longerade henne, lite väl taggad kanske efter en vilodag i lördags och en skrittvända i går morse. Lite snö nu skulle ja inte tacka nej till så de går att rida riktigt ute igen.

Bjöd in mig själv på middag hos mamma idag. Och vad ser ja inte när ja kommer om inte en äppelpaj som är så jäkla god, självklart kunde ja inte stå emot, vilket ja önskar att ja kunnat. Trodde ja skulle spy under träningen när vi låg på mage och kämpade. Fyy faaaen.

Okej, vad har vi då lärt oss av detta. (Som ja egentligen vet många många gånger om)

Ät inte så nära inpå träningen, punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0