Ibland rinner bägaren över!

Jag är så trött så trött hela tiden, ja hade kunna döda för att få lite ledighet. Är man väl ledig en dag så är man så stressad över att hinna med allting som man annars inte hinner med så man blir ändå inte utvilad. En tre veckors solsemester. Jo jag tackar ja!

Vädret ute gör ju inte saken bättre heller, kan de vara så svårt att bara vräka ner lite snö?

Tio dagar kvar till jul och jag har inte den minsta lilla julstämning inom mig. Jag är faktiskt mest less på allting, speciellt när man hållt på med dessa jäkla tomtar sen i september i butiken.

Sedan dessa julklappar, vi säger varenda jäkla år att nu ska vi sluta med detta, men likförbenat så blir det inte så. Har två klara, återstår tre och lite komplitering. Tanken är att åka till Borlänge på lördag och inhandla dessa men då sällskapet gått och blivit sjuk återstår det att se hur de blir.

Har inte tränat på flera dagar då ja känner av halsen emellanåt och de är lite snuvigt i näsan. Ja känner direkt då ja inte fått träna, så baciller försvinn tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0