Då var det fredag igen då!

Mer levande än död vaknade jag till liv vid halv sju i morse när Emmy gick upp, men jag somnade ganska så fort om igen. Gick upp fem minuter innan vi bestämt att åka till stallet. Jag Longerade Jolly medans Emmy red Dennis. Hon gick bra vilket hon brukar göra vid longeringen, hon är dock bättre i höger än vänster varv, vilket hon alltid vart men det är något ja försöker träna mer på.

Idag väntar de jobb igen, känner mig faktiskt rätt pepp för att åka dit nu. Ja hoppas att de inte kommit massor med mer varor dessa dagar jag vart borta utan att de istället försvunnit mer. :)

Emmy och Hanna stannar tills i morgon bitti så ikväll har vi bestämt middag på Strand, kan bli trevligt.

Min tankar just nu är att jag är på gymmet men kroppen liksom orkar bara inte ta sig dit. Mest känner ögonen för att sova lite till, har sovit väldigt dåligt i natt vaknat från och till flera gånger.

Kanske skulle tagit en promenad, solen skiner ju och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0