Nu har jag bestämt mig!

På torsdag kliver jag in på Volvo och ska beställa bilen. Känns lite sjukt å ska få en sprillans ny bil, men ack så bra.

Liiite surt att de vart som de vart när ja sålde bilen ihopp om att kunna köpa en annan. De kan jag ju visserligen nu också, men vill ju spara på pengarna. Men de är nog bara att inse att ja kommer inte orka hålla på och trampa vart jag än ska.

Får helt enkelt lugna mig lite och se om de dyker upp något kap någonstans..

Va upp till stallet på fm och hade tänkt mig att rida en vända, men hon va rätt tjock i ena frambenet så gick en halvtimme på asfalt istället. De blev mkt bättre utav det i alla fall. Jag orkar bara inte med något mer krångel nu.

Lindade om benen och släppte ut henne igen, hoppas de ser bra/bättre ut i morrn.

Va upp till Orsa och rekade inför lördag då vi ska ha släktträff. Eller nästintill i alla fall. Så jävla tråkigt när man försöker dra ihop ngt att follk inte vill komma.

Jahapp, fick man ett mess att fler folk hoppat av också.

Så jävla tråkigt när man försöker hitta på något.

Nu skiter vi i alla istället.

Så jäkla tråkigt att folk ska vara så trångsynta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0