Omvända rutiner!

Jag förstår inte att de ska vara så svårt att vakna till liv på morgonen. Ja hade kunna sovit hut länge som helst. Blev ingen cykel idag pga av handling som skulle ske efter jobbet, och vingla hem med fulla påsar kändes mindre roligt.

Väl hemma tog jag tag i diskbänken med den enorma högen som enbart vuxit istället för minskat. Slängde ihop en taciospaj under tiden också. Mums.

Brukar alltid åka till stallet direkt efter jag slutat jobbat, bara för att ha de gjort. Men idag kände jag bara inte för det. Omväxling förnöjer är de väl man säger va. :p

Robin ska longeras och Jolly, ja ja vet inte. Rida ut är uteslutet så ja antar att så många andra alternativ än att rida inne finns inte.

Ska sätta fart nu så jag kommer hem igen någongång. Har börjat rena ur garderoben för att ev kunna lyckas med att sälja lite kläder. Finns enormt mycket kläder jag inte använder. Jag är expert på att köpa och använda alldeles för få gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0