Nu är de på plats!

När ja kollade postlådan idag hade jag äntligen fått en utav avierna jag väntat på.

Innehållet.



Råkade ju beställa två paket, bara å vänta å se när de andra tänkt ramla in.

Fick höra igår att en häst jag haft förr inte mår så bra längre.



Dandy blir i maj 38 år och kan kanske få ha lite krämpor. Ska åka ut till honom i morgon och klappa om honom. Man vet aldrig vad som händer.

En utav vovvarna i stallet har somnat in också. Man får tänka som Flip sa till oss när han pratade med kvinnan som pratade med hundar.

Tänk på att ni bara har oss till låns.

Det är verkligen sant. Men ibland vill man tro att de lever lika länge som vi människor gör.

Jolly fick en vilodag idag efter 7 dagars ridning. I morrn ska jag och Rosanna ut på en tur.

Ledig i morgon. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0