Man hinner inte mer än blinka!

Gick och la mig i natt med tanken att ja inte hört något om när vi skulle hoppa idag söndag, jag gav bara en önskan om vid tio, så tänkte jag att ja kunde ta lång sovmorgon. Sen att jag drömde om att vi skulle hoppa vid
18:oo så kunde jag ju sova hela dagen. haha.

Vaknade och kollade på klockan och såg att jag hade ett mess. Hopp kl 10 och vad var inte klockan då om tjugo i. bara å kasta sig ur sängen och slänga i sig lite frukost.

Hoppningen gick inte sådär vidare bra i början. Hon låg på väldigt och va ett endaste stort krutpaket. Fick till de på slutet lite mer så får vara nöjd.

Hittat ett schabrak å matchande luva jag länge letat efter. Viill haa. Lagt ett bud, men ja återstår och se.



Inte gjort mycket vettigt idag. Vart bjuden på mat hos mamma och pappa och de tackar man ju inte nej till.

Jag och pappa va upp till Orsa efter vi ätit och kollade på en bil, en peugot 206. Men de va ingen kärlek vid första ögonkastet. Ja vet inte ens om ja ska köpa en ny bil egentligen. Så länge skrället jag har fungerar är de väl faktiskt inget större fel på den, förutom jävligt skitig. Men ja ni vet ju hur road jag har vart över allt skit som krånglat. Känns som att nu går man bara och väntar på vad som ska gå sönder härnäst?

Söndag kväll och de har vart sovdax för längesedan.

Vart tog dagen vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0