It's aaalive!

Mitt kylskåp sa tack och hej här om dagen och de visade sig att termostaten hade gått sönder. Så en snäll gubbe va här och lagade de idag. Mucho Tack!

Sprang en vända på stan innan jobbet och hittade en klänning på JC, gissa vilken färg. haha.

Jo svart!

Kostade enbart 149 kr också, så de tyckte min plånbok om. :)

Fick mitt andra paket idag också. Äntligen.



Red ett pass på ridbanan idag och till att börja med gick hon väldigt fint. Va lugn och samarbetsvillig. Sen kom de en till häst in på banan och hon stressade upp sig till tusen. Typiskt. Fick till några fina steg på slutet och där gav jag mig.

Har fastnat totalt framför teven, typiskt. Ska kolla lite vad ja ska ha för kläder med mig för på torsdag är de SÄLEN FÖR HELA SLANTEN SOM GÄLLER!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0