I morrn ska de shoppas!

Förr i tiden har ja kunna shoppat huur mkt kläder som helst, kläder som jag användt en gång sen tröttnat på och som bara hänger. Men senaste månaderna har jag inte köpt knappt nå kläder alls. Dels för att ja knappt anväder dom, bor ju i stort sett jobb, rid, träningskläder och mjukisbyxorna. Sen har jag nog tagit mitt förnuft till fånga och spart pengarna istället.

(Läs betalt en jäkla bilhelskotta istället).

Men tänka sig denna månad ska ja shoppa och det i morgon. Jag, Elica och Niklas ska åka till Borlänge och kupolen. Men de är väl som alltid när man säger att man ska köpa, då hittar man aldrig något. Så ja ska somna med inställningen att jag inte ska köpa något. :P

Jag ska inte hitta nå snygga partykläder till Sälen, ja ska inte de!!

Fick besök här på kvällen. Vart nästan paff när de knacka på dörren, de händer ju inte allt för ofta. Patrik och Joakim kom förbi så vi har setat och snackat gojja ett tag.

Borde vart i säng för längesen. Hästen ska ridas innan vi åker halv tio och de innebär att ja måste va i stallet senast halv åtta. Gäsp.

I morrn ska vi bara ut och röra på alla ben och se så allt är helt och fräscht efter vår lilla kraschlandning idag.

Skärtorsdag idag och jag har klarat mig utan nå påskkärringar. Fick höra fina historier från bror och kusin här. Nu för tiden ska ju barnen bara ha pengar.

Patrik hade sagt att nej tyvärr ja har inge godis.

-Ja men har du inga pengar då???

Inte ens en fin teckning hade de ritat.

När vi va små la man ju ner sin själ i att måla dessa små kycklingteckningar och klädde ut sig till den finaste påskkärringen.

Vart är världen på väg. haha.



Sitter och funderar på vilket öra man ska lyckas sova på. Båda är ju lika ömma. Ståendes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0