I morrn är de premiär!

För många år sedan så var de meningen att premiären för mig och Jolly skulle ske på tävlingsbanan, men tyvärr blev det inte så. Istället stod hon med två framben som telefonstolpar. Men nu jäklar är de nya tag. Häst och grejer är skinande blankt och knoppar ska på plats i morrn bitti. Blev lite ledsen i ögat att inte grejerna kom som jag köpt, men vad göra. De ska väl förhoppnigsvis vara på plats tills nästa tävling. 

Jag hade aldrig haft råd att äga en egen häst och att jag får denna chans att ha en sådan fin häst att rida och sköta om är jag väldigt tacksam för. ♥

Blev en kvällstur med Dennis, Tin och Robin. D är rolig han, han är 24 år men ja tror att han glömmer bort de ibland. Nerförsbackarna tog vi på snedden i galopp. haha.


Jag och Svea har haft stalllektion idag. Snart är hon fulllärd vad allt heter som hästen ska ha på sig. :p En sån liten människa som kommer ihåg så mycket, borde inte jag som är så gammal komma ihåg massor då? :P

Råkade säga dom tre fula orden f a n till dennis då de enda han har i hjärnan är att äta.

Då fick ja bannor av Sveis. haha.




Borde väl borsta tänderna och sova en timme eller två då. Klockan ringer väl en sisådär halv sex.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0