i morrn smäller de

Ledig helg, men jag har verkligen inte gjort så mycket vettigt för de. Skönt kan man tycka, men de har faktiskt mest vart tråkigt. Hade besök av Lena och barnen igår de va iaf trevligt.

I morrn är de måndag och de är inte vilken måndag som helst. Mitt nya liv SKA börja då. PT duellen drar igång och jag känner mig mer än taggad. Ska bli så himla kul att äntligen få en spark i arslet. Jag har visserligen tränat nu också, men nu är de någon som peppar en och man har ngt som sporrar en. :) Jag ska försöka hålla er underättade här på bloggen om hur de går, dagligen. Pass för pass. Men jag lovar inget, men ja ska försöka.

Hästen då. Nu om något längtar jag otroligt tills hon får vinterskor. Jag är otroligt trött på att bara rida inne och Jolly lika med tror jag. Jag kan ju inte sticka under stolen med att de inte vart nyttigt, för de har de. Men en lååång galopp i snön är vad vi längtar efter nu. I em ska vi hoppa. Ja hoppas de går bra, ska bli roligt iaf.

Nu måste ja återgå till skidåkningen på teve. Man blir rejält sugen på att åka lite. Siktar på Halvvasan nästa år, låter som de är en evighet, nästa år, men de är ju ungefär 3 månader dit bara. De är ett utav målen ja har med min upplagda träning nu också de kommande 3 månaderna.

Tjeeeeeena, som Anders Timell själv skulle sagt de. :P



Nyklippt fin prinsessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0