stockholm

I torsdags så styrde vi färden mot el Stockholmo jag, Linda och Sara. I Uppsala hoppade jag av och mötte upp Mattias för lite spaning på Ikea av tvmöbel och vitrinskåp. Vi hittade vad vi sökte och vi va tom eniga om de. Fredag morgon åkte jag med grabbarna in till Gröndal där Sara och Linda sov över för att sova några timmar till innan vi gick till Tobbes konditori och käkade frukost.

Dagen spederades på stan och vi avslutade kvällen med Thaimat och knallade sedan hem till Pernilla. Väl där provades de kläder hit och dit, i hopp om att något skulle sitta fint inför fotograferingen.

Blev panikshopping på lördagen, bla annat  skorna i inlägget här under som jag undrar om jag någonsin kommer kunna vingla runt i.

När vi väl hittade till TheStudio så blev vi sminkade av en makeup artist och fick fixa håret på oss själva, de va lite dåligt med tanke på att de hade vart mest de man hade velat haft hjälp med. Sedan blev det en oändlig väntan, i timmar.

När väl jag och Sara fick komma in, ja då gick de undan. Mn hann knappt reagera och man tänkte nog inte riktigt på saker mer än att byta kläder. Va himla kul faktiskt men oj så man absolut inte kan med sånt där. Gör en egen pose. Öhhh jaha sa jag.

Hur gör man då? ^^

De tig fem timmar innan vi blev klara och fick bege oss hemåt igen.  Vi sprang för bi donken och tog snabbast möjligast med oss hem för att kunna ladda upp inför kvällen. Vi kollade på Melodifestivalen och grejade och drack innan vi begav oss på en förfest på Fridhemsplan. Klockan blev två tror jag innan vi begav oss ut och vi hamnade på världens sämsta ställe, även kallad "bögbåten" eller som den heter Patricia. Huuaa.

Tröttnade rätt fort och som tur va vela Sara åka hem så klockan hal sex på morgonen fick man äntligen slå igen de blå för sömn.

Söndagen va rätt seg men vi intog en tre rätters middag på Jensens innan vi begav oss hemåt. Efterrätten bestod av glassbuffé för min del och den kostade femtiofyra kronor och tjugo kronor för barn up till tolv år. Jag fick betala tjugo. Ska man ta de som en komplimang eller vadå? Ha Ha

Fick en fripassagerare med oss hem som fick agera chaufför, de tackar vi för. :)

Haft mycket trevliga dagar med brudarna och som vi skrattat och för att inte nämna ätit.. haha









Kommentarer
Postat av: Maria O

Ser man ut som man är tolv år dagen efter en fest så ska man ta det som en komplimang!! :D hahahaha

2010-03-19 @ 22:53:01
URL: http://www.sagt-gjort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0