de blir aldrig som man tänkt sig

Jag skulle kunna skriva många arga onda ord, men jag avstår från det. Allt har i alla fall skitit sig och man är åter på ruta ett. Kvar står jag och Flippen. Om vi vunnit, nja de kan jag inte påstå. Men antar att det bara är att blicka framåt och inse att jag har inte kärleken på min sida här i livet i alla fall.

Veckan i Turkiet var efterlängtad och den försvann lika fort som den kom. Nu i efterhand hade man nog valt ett annat ställe att åkt till, men min bleka kropp var glad att få sol på sig vare sig i Turkiet eller annat ställe.










Hästen är på gång också och vi har tagit våra första travsteg. Fast hon är så pigg så hon hoppar fram på 3 ben. ha ha


Kommentarer
Postat av: Malin

ANNA!!!! Nu e vi singlar tillsammans!!! Kom ner och Röj med mig!!! SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!

2010-06-03 @ 12:46:18
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0