numera vikabo

Jag har vart så fruktansvärt dålig på detta med bloggning den senaste tiden så har många gånger funderat på att lägga ner den totalt, men så är de väl som alltid. Det ska väl alltid finns ett men med i allting. Det ät ju alltis roligt att ha kvar och se vad man sysslat med öfr något. Sen att de inte alltid är daglig uppdatering, den smällen får man ta.

Det händer grejer i livet i alla fall och jag kan numera stoltsera mig sambo med den bäste. Visserligen har han inte flyttat upp ännu för gott, men den dagen närmar sig. Dagarna kryper fram känns det som men i morgon är det i alla fall torsdag och dagen närmare Fredag!

Jag har längtat något enormt, för det har vart sjukt tråkigt att gå här själv och greja. Jag har alltså redan flyttat in, och man kan ju inte bara låta bli och man vill ha klart allt just nu, helst igår. Finns ännu grejer som måste fixas, men de blir sakta men säkert i sin ordning.








Ett lite smakprov hur saker ser ut. Dock väldigt dåliga bilder knäppta med mobilen.


Vi syns när vi syns ♥


Kommentarer
Postat av: Lena

Som du har fixat!!! Ser jättefint ut! Vi kommer och kikar lite bättre nån dag, snart =) Kram kram!

2010-04-22 @ 11:29:16
URL: http://fluffkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0