Att tänka efter före..

Jag, Maria och Cina stack till Borlänge igår efter jobbet för destionation Bröllopsklänningsjakt. Vi hittade dit vi skulle och oooj så mycket fina klänningar de fanns. Jag hittade min klänning jag också, återstår och se om man en vacker dag får stå där själv. :)

Maria kommer bli så ofantligt vacker och jag längtar tills hennes dag. Jag och Cina har gett oss attan på att ha dräkterna på oss i kyrkan. De finns bara ett problem. Jag tror jag är för fet för den. ha ha. Så hädanefter ska de hårdtränas och inget onyttigt. Kommer aldrig funka, jag känner mig själv för väl. Men kan ju alltid give it a try. Annars får jag väl hitta någon gammal trasa å dra på mig. Det är ju ändå Marias dag och hon som ska vara vackrast, men man lär väl se respektabel ut i alla fall.

Jag har gett mig attan på att spara ut håret också. Men ja känner mig ändå kluven, trivs jäkligt bra med denna frisyr men jag vill ändå ha något nytt. Mitt håt brukar växa som ogräs, men inte nu tydligen..

Idag är de lördag, en dag som jag hade tänkte jag och mannen skulle vara hemma och bara vara i vårt gemensamma hem. Men så blev de ju inte då karln är världens tidsoptimist och har inte alls hunnit klart med huset där hemma och kommer ta ytterligare tid. Så när jag nu såg att jag hade hunnit upp till Takidas spelning i Sälen efter jobbet blev jag inte direkt gladare. Han hade kunna klämt ur sig att han inte hinner komma idag..

KAAAARLAR! 

Får väl lägga mig i soffan själv då och sura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0