Vad är de för varelser?

Helgen försvann lika fort som den kom och lördagen spenderade jag på hästryggen, på marknad i Orsa och avslutningsvis med förfest i Selja och Parken. Kan inte direkt påstå att de var värt pengarna och sama gamla folk, men innanför andra väggar än Stugans iaf. haha

Var så sjukt trött i morse när klockan ringde, men ja tog mig upp till slut med nöd och näppe. Himla skönt att jag slutade ett iaf. Åkte och red på en gång så de va gjort. Men vilket jävla väder, de blåste så ja trodde jag skulle blåsa bort och på de haglade de, monster stora hagel.



Kollat på Svenska Hollywoodfruar, och vad är de för männisor. Mina öron orkar inte höra på Anna Ankas röst. Ändå kan man inte låta bli att titta. ha ha

I morgon är jag ledig och om något ska jag ha en låååång sovmorgon.

Jag och Linda har äntligen tagit tag i träningen igen. Keep on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0