Personalfest

Jag och Ellika har blivit som nya sambosar. ha ha. Fast vi har eget krypin. Vi sitter i en varsin soffa med en varsin dator, fattas bara att vi ska börja prata med varandra över msn. ha ha.

Jag har mest jobbat senaste tiden men i torsdags tig vi oss en tripp till Gävle, jag , Helena, Anna , Annso och Ellika. Och jag lovar jag hade spenderarbyxorna på mig. ha ha.

Införskaffade två par nya stövlar (fast inoficiellt i mor och fars öron bara ett par :P) Ett par oveerknee stövlar och ett par kortare. Tre par klännigar/tunikor och ett svart smalt skärp, en mindre passande väska för tex fest tillställningar. Införskaffade även ett par nya shortchaps, nya ridbyxor och ridstrumpor. Byxorna fick ja dock inte med mig hem då min storlek inte fanns hemma, men de skulle skicka dom så ja borde få dom i veckan. Avslutade all shopping med att införskaffa en ny stekpanna och nya vinglas på Ikea. :)

Jobbat hela helgen men hann allt med personalfest på Lördag kväll med alla kollegorna. Vi åt massa god mat och lekte "vem kan rita finast bilder och laget ska gissa vad de är leken". Sen kan vi ju disskutera hur bra vissa var på att hålla i pennan eller inte, men vi fick oss många många skrattanfall. Kvällen avslutades på Stugan innan projekt leta nyckel antogs och sedan hem i säng efter lite om och men. Söndagen infann sig allt för fort och både jag och min kära kollega mådde nog som två påsar skit, men vi överlevde med nöd och näppe. ha ha

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0