En sista tanke..

Fick ett samtal igår från en gammal klasskompis om berättade att vår handledare vi hade under vår gymnasietid i Rättvik hade gått bort i helgen. Träffade hennes senast förra hösten när vi hade vårt femårs jubileum sen vi gått ut gymnasiet och hon var sig lik, dock kände hon inte riktigt igen mig först. Hon visst tydligen redan då att hon va sjuk i cancer och nu i helgen hade hon fått lunginflammation och kroppen hade inte orkat med. Hon va en himla fin människa och både hon och hennes man var gudomliga lärare för oss.

Dagarma går vidare och snart har de gått ett helt år till. Jag tycker nyss vi gick in i 2oo9.

I lördags samlades ett helt tjejgäng hemma hos mig och de kom en tjej för att ha Sexparty. Mycket skratt bringades under kvällen och så mycket vi har klämt och kännt på. :) Kvällen avslutades på Wasa och de va sååå booring. Vart man än vände sig kändes de bara som de kryllade av småbarn. Suck.

Va iväg och hoppade med hästen idag och han är så himla duktig. Jag glömmer bort att han bara är en bebishäst, emn ack så klok trotts sin ringa ålder. Ska skriva en önskelista till tomten och se om han kan skänka mig en mijon eller två, då hade jag köpt hästen. :)

Avslutar med fler tråkiga besked.

Slutet är kommen, men du kommer få de bättre!




Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah Hitlerlugg? =D

Damn! Hade jag inte haft bokföringen så hade jag kommit, kände mig lite stressad bara med den hängandes över mig =P

2009-10-28 @ 20:38:42
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä han ska ha alla sina garageprylar där, verktyg och skit. =( Jag får bygga mig ett eget stall.



Har Wasago fått somna in nu? Tråkigt.



Hört ngt mer om Britas blomma?

2009-10-29 @ 08:26:20
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: nina

Hehe kanske låter konstig, men vem var det som hade sexpartyt? Min vän vill ha men vi vet ingen som har sånt :P

2009-10-30 @ 23:22:09
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0