Dom växer de små liven!





Cayman B "Kalle" och Boxter B "Bobo"
Tiden går så himla fort och de står inte på förens de ska ridas. Ska bli kul och se vad de blir utav dom.

Äntligen fredag nu iaf, dessa dagar har känns så otroligt långa oh sega. Och då man dessutom lyckats få jordens förkylning känns allt så mycket segare också tack vare det. Har nu två lediga dagar och jag har verkligen inget planerat denna helg och de känns så himla skönt. Ja inte mer än att hästana ska ridas, jag borde städa, däcken ska bytas, bilen borde städas. Hinner jag ens blinka tro innan helgen är över? Troligtvis inte.

Igår bjöd jag in mig själv på middag hos mamma och pappa. Önskade potatisgratäng, kött, sås och sallad. Och vad stod inte på bordet när jag kom hem till dom om Fläskfile, gratäng, grönpepparsås , mumsig sallad och bröd med en himla god röra på. Min mamma hon kan hon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0