I morgon sker en förändring!

Jag trodde aldrig att det skulle behöva ske, men vad gör man inte för sin älskade vän. Jag hoppas att det kommer underlätta för honom. Ni kommer få se vad jag menar :)

Va ute och red på förmiddagen och hunden sprang med så nu hoppas jag han är trött ett litet tag. Men man vet ju hur de brukar vara. Han lessnar nog snart på att ligga här inne.

Själv roar jag mig med att tvätta och det tar sådan tiiid + att det är så oändligt tråkigt. Något annat hade man ju vela gjort på sin lediga dag. Men ska man ha nå rena kläder antar ja att jag inte har något val.

I helgen väntar det bara massa jobb men ska hinna med att klämma in en personalfest också, typiskt just den helgen jag ska jobba. Men de kanske fanns någon baktanke att jag ska ta det lugnt då. ha ha.

Ska springa ner i tvättstugan nu å kasta in tvätt nummer två av sex. pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0