Ensam är starkast!

Klockan ringde alldeles föe tidigt i morse och som vanligt gick jag och la mig alldeles för sent igår, men upp kom jag och dagen på jobbet bara sprang iväg. Känns som man inte hinner med någonting.

Efter jobbet var jag och bokade ansiktsbehandling åt mig och mamma, så på måndag ska jag bara ligga och njuta i hela en och en halv timme. :)

Hästen har också blivit riden och de är så kul att han är så pigg och fräsch trotts sin ringa ålder. :P

Mamma bjöd på mat vilket man inte tackar nej till och sedan blev det promenad med hunden. Har ingen lust att gå in för fem öre så sitter ute på trappen och filosoferar över livet. 

Blev på tal om glass, får se vad brudarna säger! 

 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Åh men det är klart att du får beställa sminkning med mig ;)

2009-05-06 @ 21:05:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0