tidsfördriv..

Jag blev utmanad av Linda

Regler:
Posta reglerna först.
Svara på alla frågor.
Skicka utmaningen vidare till 6 andra bloggare.
Länka till personen som utmanade dig.


5 saker som finns på din Att-göra-lista idag:
¤ Ta bort tallriken från bordet
¤ Orka resa mig från soffan för att ta mig till sängen
¤ Tvätta ansiktet och...
¤ ...borsta tänderna
¤ Somna

Vad gjorde du för 10 år sedan:
Borde man komma ihåg sådant. Jag gjorde säkert inget annat än  allt som har med hästar att göra.

5 ställen du bott på:
¤ Mitt första år i livet tilbringades i Orsa
¤ Flyttade sedan til Vinäs och nybyggda huset
¤ Skolan kallade och flytten gick till Rättvik
¤ Hästjobb kallade i Tyskland
¤ Första lägenheten fick jag i Noret

5 saker du skulle göra om du var biljonär:
¤ Njuta av dagarna och jobba bara för skojskull
¤ Bygga mig ett stort fint hus
¤ Köpt mig en ny fin Subaru Impreza WRX STI
¤ köpt massa fina bra och ha grejer
¤  och slutligen göra slut på alldeles för många kronor.

Personer du vill veta mer om:
Mig själv ibland...

Personer som du vill ska göra denna utmaning:

Den som känner sig manad. Varsegoda!

Kommentarer
Postat av: sofia

på ifk Mora.va de inte där du gick oxå?

2009-03-11 @ 19:14:16
URL: http://swigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0