Allt som har med datorer, HATAR jag just nu!

Min sladd till datorn har gått sönder, så jag har inget batteri i den. Köpa en ny var snooor dyr, kostade nästan lika mkt som jag gav för datorn. Hitta en begagnad var svårt. Så Jocke får gott ge sig på att se om han kan laga den. Annars är den nog död för all framtid...

Jag skrev precis ett jätte långt inlägg men som bara försvann helt plötsligt..

En sak som jag dock hatar som inte har med datorer att göra är att jag önskar att någon kunde skänka mig en biljett tills på tooorsdag och peace&löööööve för att se VOLBEAT! Ska det vara så svårt..

Solen skiner dock ute så jag ska traska ut bara jag matat magen lite...

Sov lite för länge idag.. Kan bero på att de vart en spontantripp till Örebro igår och hämtade hem två vilsna själar..

På återseende!


Kommentarer
Postat av: elvenman

Ska jag spana efter en? Tror det finns på ebay för inte allt för många pengars.

2009-06-24 @ 21:22:49
URL: http://http://www.navelludd.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0