Hur kunde de hända?

Efter första veckans semester känns de som man har haft en hel del sömn att ta igen och jag kände att natten som var var ganska läglig. Somnade dock till en stund på soffan igår när jag kom hem från Malung så när de väl var dax att sova var de stört omöjligt. När jag väl lyckades har jag ständigt väckts utav springet i trappen, musik på full musik och folket som gapade och pratade för fulla muggar och just fulla var de nog också jag jag tro..

Slog inte upp ögonen förens halv tolv och insåg att de regnade ute, blev väl egentligen inte förvånad.

Som sagt första veckan är slut och vart tog den vägen kan man undra. Har i alla fall vart himla roliga dagar med massor av dans och en och en annan "överaskning" kan man väl säga. Mer om de säger vi inte :P

Vaknade upp i Malung igår och när de var dax att bege oss hemåt vela dock inte min bil de, den va stendöd. Efter lite jagande av startkablar kunde vi styra hemåt med trött ögon.

Vad de två återstående veckorna har att erbjuda vet jag inte riktigt ännu. Pratas om Kryssning och funderar på en tripp. Vart får vi se.

Borde rida hästen, men har egentligen inte de minsta lust. Men jag antar att han motionerar inte sig själv tjokisen. :)   
         
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0