SÄLEN

Efter lite om och hem så kom vi alla fall äntligen iväg jag, Maria och Linda och vi styrde färden mot SÄLEN och LARS KRISTERZ!! Mycket folk och trångt dansgolv, men dansade mycket och så kul när man dansar med sådana som vet vad de gör och ja lyckades bra med att bara hitta på dom. ha ha. Kvällen tog slut fort, men då vi träffade på folk från Älvdalen och kom på den dumma idén att åka dit på efterfest börjar man undra varför man dricker alkohol som bara gör en så dum och oklok. ha ha. 

Kom hem runt sex tiden på torsdag morgon och ett skulle jag infinna mig på jobbet. De gjorde jag också, men nog har man haft bättre dagar innanför de väggarna.. Självförvållat jag vet.

I morgon är de dax igen men nu blir det Rättvik och Björn Rosenström. Kan nog bli skoj. Dock ska man ju upp och jobba på söndag, varför ska allt hända när man ska jobba. Har bara ett fyra timmars pass iaf så kan ju hoppas de går fort. :P

På söndag är de dax för buggkurs igen, roooligt.

Satt i sadeln idag också, så himla kul när man väl gör de. Och för att inte tala om hur kul Dennis tyckte de va. Han piper som en morrande kossa och stuttsar lite. Gammelgubben. ha ha


                                                     


Kommentarer
Postat av: Elin

söt bild :D

2009-01-24 @ 15:14:28
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Anonym

Sccchniggingar!

2009-01-24 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0