Då rullar vi ett år till!

Mamma och Pappa var och hämtade hem Flippen igår och han hade blivit fullkomligt galen när han såg dom. :) Bråkig hade han vart över natten också. Där sover dom ju i bur vilket han inte alls är van vid. Så han hade hållt låda. ha ha

När jag kom hem förväntade jag mig en hund som hade världens största sår på magen och inte alls vela röra på sig.
Men vad fel ja hade, vilket iofs va skönt. Han kom i full fart med pipen (hans bästaste vän som är ett pipben) i munnen och blev överlycklig när han såg mig. Så inte var de någon större nöd på honom, mer i mitt hjärta.

Nu så återstår de bara en oändlig väntan tills provsvaren kommer så får vi se vad de visar. Hoppas de kan komma på vad de är för något så de kan sätta in rätt behandling. Tycker så fruktansvärt synd om honom, han har ständigt tratt på sig och han kan inte göra någonting förutom att krocka i allt. :S

Gula Faran besiktades i morse och den gick igenom galant. Dock en påpekan om avgasröret, vilket jag redan visste. :P

Ligger och kollar på Lets Dance. Kanske så man plattsar nästa år.. ha ha ha ha

Kommentarer
Postat av: malin

Skönt att han e hemma igen å e pig...



Lets Dance... Ja varför inte, du bloggar å en dödligt sjukdom kan vi nog fixa åt dig!;) saknar dig! KRAM!

2009-01-31 @ 09:49:01
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nja, hon blev aldrig såld. Hon åkte till en tjej som var intresserad av att köpa henne. Men det blev inget så nu är hon tillbaka i Bonäs!

2009-02-01 @ 23:50:35
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0