Tiden har gått alldeles för fooort.

Jag och Susanna tog oss en tur på skidorna igår och jag sa till henne att varför är de inte 2 månader kvar tills lördagen den 21:a februari och inte bara fyyyra dagar. Jag har ångest, men jag vet att jag kommer klara de. :P

Hoppas dock på inga 25 minusgrader och en meter nysnö, utan strålande solsken och max 10 minus. :)

Ska infinna mig på jobbet om 40 minuter och jag känner inte alls för det idag. Sovit dåligt och får inte i mig någon frukost för min krånglandes mage. Borde nog kanske ta mig i kragen och kolla upp vad det kan vara för del. För utan mat klarar man sig inte länge.

Skulle bara vilja ligga hemma under täcket en dag som denna och fundera över vad fan de är för fel på mig och mitt tänkade.


 

Flips bästa fotogener. :P

Kommentarer
Postat av: malin

Det där med magen är inge bra vännen! Å Lycka till i helgen det kommer att går jätte bra. Kram!

2009-02-17 @ 15:25:24
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0