Man kommer ångra sig!

Har roat mig med att sitta och läsa rent ut sagt massa skit bloggar så som Kissie, Dessie och fan och hans moster vad de alla heter. De enda man får läsa eller höra då de så fint gör sina videobloggar är att typ. Asså idag är första dagen ja använder foundation sedan sommarlovet började och de är ju inte sminkningen som tar sådan tid, nä för ja använder ju knappt något smink nu för tiden(?) nä de är ju håret som ska fixas. Och de är ju inte vilket hår som helst utan de mest Platinblonderade håret som finns. Suck. Och de kan bara inte sluta pilla i de...

De va som någon hade skrivit i kommentarsfältet till Kissie tror ja de va att de är väl inte konstigt att du är Sveriges största bloggerska för att hon är så patetisk och alla vill läsa om vilken idiot till människa hon må/verkar vara.

Över till något annat spännande som ..

Var i Bonäs igår med Dennis och han va så snäll och så duktig. Hade i tanken om att kusen kanske inte ens tänkte gå in i transporten. Men efter fem minuter var han inne och han stod som ett ljus hela vägen. Kan nämna att han har vart ett riktigt åbäke att lasta förr, och jag hade detta i tanken. Va ute i nästan två timmar och red och myste runt jag och Sus innan de va dax att bege oss hemåt igen och tanken om att få in hästen kanse tog längre tid än vad man önska. Men jag lastade honom själv och stod ännu som ett ljus på vägen hem. Sötnöten. <3 Red en snabbis med 4-åringen Palermo hemma innan jag begav mig upp till Pernilla och brudarna för lite mat och en massa skitsnack och skratt om inte annat. Jag är oändligt lycklig och glad över att få ha dom som mina vänner. :)

Söndag idag och de blev en sovmorgon då nattens sömn stördes av en massa springades folk i trappen och musik på en anings för hög volym. Men somnat må ja ha gjort för ja vaknade halv tolv idag. Solen sken ute och min tanke var en promenad med hunden men han va inte hemma då de va ute och plockade lingon men inte vart ja ledsen för de då jag hittade Män som hatar kvinnor på köksbordet och jag styrde med raska ben hemåt igen och bänkade mig i soffan och kollade. Jag säger bara vilken bra film, kan verkligen rekomenderas. Väntar på spänning nu på Flickan som lekte med elden ska komma på bio.

Hoppade Palermo idag och han är så duktig, men de är mycket träning som gäller, och sådant tycker vi om. :)

Fick höra att Farfar ligger på lasarettet. Jag får ångest varje gång jag tänker på dom. Jag är så himla dålig på att hälsa på dom, och en vacker dag är de för sent. När den dagen kommer, de är då man önskade att man hade gett dom mer tid.

Kommentarer
Postat av: fiaa

HAHA men du jag håller med, Kisses blogg, herrejisses "jag är perfekt" så sjukt.. Att hon inte fattar att man läser för att hon just är patetisk?! Hahha

2009-08-30 @ 23:34:21
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0