De va lika tomt..

Jag drömde inatt att min plånbok var full med pengar i alla dess valörer, men idag när jag tittade så va den lika tom som alltid. Sitter och väntar på att kl ska bli närmare ett så jag kan hämta upp Sara på jobbet och åka forate än blixten och möta upp Helena för en lunch på nya Thaistället.

Ser ut som de blir en färd mot Gävle och Valbo på torsdag. Ska ta och unna mig en ny häst garderob tror jag minsann. Men de brukar väl vara som vanligt att när man väl ska ha så hittar man inget..

Ska lämna in bilen ikväll och få abs:en lagad och den pyttelilla lampan men ack så dyra utbytt. Allt för att bilen ska fungera så man kan skjutsa runt lilla arslet. :P

Massage väntas de i eftermiddag och som jag har längtat, eller framförallt min rygg snarare.

Tänk om drömmen hade kunna vart en sanndröm. Kände redan hur pengarna rann ur fingrarna på mig..  haha                     


Kommentarer
Postat av: joh.

det är svamp, det går att köpa canesten eller pevaryl på apoteket att ha på. håll torrt och se till att han inte slickar på det! kram

2009-09-01 @ 19:04:44
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0