Tystare än tystast!

Här inne har det vart dött. Jag också känns de som har legat på den nivån. Har knappt vart hemma sen i fredags och jag skojar inte om att de va skönt och sova i sin egen säng i natt.

Vaknade sex i morse av att grannen går ut och jag kunde inte somna om, men tydligen för tolv slog jag upp ögonen igen. De behövdes nog, fattats allt för många timmars sömn dessa dagar.

Ska ta och bege mig av till hästen nu som tyvärr försummats de senaste dagarna, men jag tror han vart glad för lite semester och istället bara fått äta. :P Det är hans favoritsysselsättning.

Igår träffade jag på Linda, Malin och Susanne. Det var inte en dag för sent. Vi tog en promenad runt byn och bara snackade massa gojja. Om de ändå kunde ske oftare. Får bli ändring på de. :) Tyvärr bor vi ju inte direkt i grannbyarna längre allihopa, så de är de som mest ställer till de. Kanske mest betyder Linda att de är vi som är tragiska och aldrig tagit oss härifrån. ha ha.

Stallet var de ja och denna jäkla städning. Jag fattar inte varför de aldrig kan bli gjort av sig själv. Jag tittade på allt damm i hörnen och suckade mest¨. Känns som de får bli morgondagens projekt! Återstår att se.

Jag har bara en undran för dagen. VART ÄR SOLEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0